Mercat Medieval Vic : selecció de música

Del 5 al 8 de desembre de 2015

medieval1             medieval2             medieval3

Com cada any per aquestes dates, Vic fa un viatge al passat a través del Mercat Medieval. Pels engalanats carrers i places de la ciutat es reparteixen més de 300 parades on els firaires es caracteritzen amb vestits de l’època, hi ha cercaviles, espectacles i animació de carrer, es poden veure artesans en viu recreant diferents oficis medievals, es pot admirar una exhibició d’aus rapinyaires, podem assistir a lluites de cavallers, podem gaudir d’una gran oferta gastronòmica, etc…

medieval5

A més, recentment s’ha afegit a l’oferta del Mercat Medieval “L’Assalt de l’Altarriba”, una obra de teatre que des de fa 3 anys es representa en 7 escenaris diferents de la ciutat i que narra una història basada en fets històrics que van ocórrer a Vic al segle XV.

medieval4

El Mercat Medieval de Vic ha anat creixent al llarg dels anys, tant pel que fa al nombre de participants, varietat d’activitats i visitants, arribant l’any passat a la xifra de 100.000 persones que van recórrer i omplir els carrers de Vic.

Més informació :

Des de la Biblioteca Joan Triadú hem preparat una llista de reproducció a SPOTIFY, amb una selecció de la música medieval que podeu trobar al fons audiovisual de la Biblioteca:

Imatges : http://www.vicfires.cat

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.