Mor David Bowie

DBowie2

El dilluns 10 de gener va morir l’artista David Robert Jones, més conegut com a David Bowie a l’edat de 69 anys, després de lluitar durant mesos contra el càncer.

Bowei-Glass-SpiderEl cantant i actor britànic va sorprendre i revolucionar el món del rock i el pop des del principi de la seva carrera artística als anys 70, a través de la seva música i talent, però també amb la seva extravagant personalitat i sorprenent estètica.

Per aquests motius, es va convertir en una llegenda de la música, en una icona de la moda i es va guanyar el sobrenom d’artista “camaleònic”.

David-Bowie-interpretant-Ziggy-stardustLa seva mort s’ha esdevingut només 2 dies després de publicar el seu 25è disc, “Blackstar“. En el seu últim videoclip, “Lazarus“, el 2n single extret del disc “Blackstar“, hi ha algunes notes premonitòries del final de l’artista, amb frases com “Mira aquí dalt, sóc al cel” o “Seré lliure”.

Pàgina web: http://www.davidbowie.com

Trobareu més informació a l’article de la Biblioteca Virtual:  “Mor la llegenda del rock David Bowie”

Aquests són els àlbums de David Bowie que tenim al fons audiovisual de la nostra Biblioteca:

Monsters2

“Scary Monsters” (1992)

Station2

“Station to Station” (2010)

Birthday

“Birthday celebration live in NYC” (2011)

BowieNextDay

“The Next Day” (2013)

Imatges: ara.cat ; elpais.com ; Catàleg Aladí ; Google

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies, Uncategorized i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.