Víctor Amela guanya el Premi de les Lletres Catalanes Ramon Llull 2016

L’escriptor i periodista Víctor Amela ha guanyat la 36a edició del Premi de les Lletres Catalanes Ramon Llull 2016 amb l’obra La Filla del capità Groc.

A més del premi econòmic, 60.000 euros, la novel·la serà publicada en català, castellà i francès per l’editorial Planeta.

Víctor Amela ja havia escrit altres novel·les i obres de divulgació anteriorment, però aquesta és la seva primera novel·la escrita en català.

Si cliqueu sobre la següent imatge, veureu les obres que podeu trobar d’Amela a la nostra Biblioteca:

amelaobres2

(imatge: http://www.granollers.cat)

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.