Mor Umberto Eco

L’escriptor, periodista, filòsof i semiòleg italià ha mort a Milan a l’edat de 84 anys.

La seva obra està composta tant per obres de coneixement com per novel·les de ficció, amb títols tant coneguts com “El Nom de la rosa” o “El pèndol de Foucault”.

A més, era catedràtic de Filosofia a la Universitat de Bologna, on va posar en marxa l’Escola Superior d’Estudis Humanístics, coneguda com la Superescola. També va fundar l’Associació Nacional de Semiòtica i l’editorial La Nave de Teseo.

Va rebre nombrosos premis, entre ells, el Premi Príncep d’Astúries de Comunicació i Humanitats l’any 2000.

Obres d’ Umberto Eco a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (cliqueu a la imatge):

Imatges: http://www.vanguardia.com.mx ; Catàleg Aladí

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.