Roda de premsa del Festival Nits de cinema oriental 2016 a l’Espai Josep Romeu

El dissabte 13 de febrer va tenir lloc la Roda de premsa de la 13a edició del Festival Nits de cinema oriental de Vic 2016, a l’Espai Josep Romeu.

hikariAquest any el Festival té com a país protagonista JAPÓ i a la roda de premsa vàrem comptar amb la presència i participació de Quim Crusellas, director del Festival, Hiroyuki Makiuchi, Cònsol General del Japó i Susagna Roura, Regidora de Cultura de l’Ajuntament de Vic.

Aprofitant la roda de premsa, es va presentar la mascota oficial del Festival d’enguany, Hikari, un yokai Chōchin-obake, un fanalet fantasma del folklore japonès.

(Imatge : cinemaoriental.com ; Vídeo : Biblioteca Joan Triadú)

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.