Exposició “DIAFRAGMA”

De  l’1  al  31  de  març  de  2016

Llegir una fotografia, escriure una imatge, fer-ho a quatre mans: això és Diafragma.

Aquest projecte és el resultat de la col·laboració entre la poeta Gemma Gorga i el fotògraf Joan Ramell durant gairebé quatre anys en el que han investigat més enllà de les relacions i les correspondències que es poden donar entre la imatge i la paraula, treballant sobretot les connexions. En uns casos la imatge ha provocat el poema, en altres ha estat el poema el que ha provocat la imatge, i en cap cas els autors desvetllen quin element de la parella ha estat l’origen i quin la conseqüència.

En aquest projecte les imatges i les paraules no només dialoguen, sinó que es necessiten i en resulten dependents. Mentre que els versos exploren el sentiment d’una pèrdua, les fotografies fan servir el mateix llenguatge íntim i transparent. Els autors han volgut dir i fotografiar el rastre que deixa l’absència.

Expo Diafragma2

(Imatges: Exposició “Diafragma”)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.