El Club del llibre : Xavier Bosch

ClubdelLlibre2

El proper dijous 19 de maig, a les 19:30 h, us convidem a assistir a una nova edició del Club del llibre, un cicle de trobades amb escriptors a les biblioteques, promogut per la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de diverses editorials. L’autor convidat en aquesta ocasió és Xavier Bosch, amb la col·laboració de Grup 62.

XAVIER BOSCH (Barcelona, 1967) va guanyar el Premi Sant Jordi 2009 amb Se sabrà tot, que s’ha convertit en la novel·la catalana més venuda dels últims anys. Anteriorment, havia publicat els reculls de contes Jo, el simolses (1992), Vicis domèstics (1998) i la novel·la breu La màgia dels reis (1994). Les últimes novel·les publicades són Eufòria (2014) i Algú com tu (2015), amb la que va guanyar el Premi Ramon Llull 2015.

Director i presentador d’Àgora de TV3 i creador de formats audiovisuals d’èxit com Alguna pregunta més?, Cafè Baviera, El món a RAC1 o El gran dictat. Ha estat cap de programes de RAC1, director del diari Avui i, actualment, escriu a l’Ara.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, El Club del llibre i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.