Àlbum de fotos del Club del llibre amb Xavier Bosch

Ahir dijous 19 de maig, vàrem tenir el privilegi de tenir com a convidat en una nova sessió del Club del llibre, l’escriptor i periodista XAVIER BOSCH.

Ens va explicar un munt de coses molt interessants sobre la seva obra literària i els assistents dels diversos clubs de lectura de les Biblioteques d’Osona van poder-li comentar les seves impressions sobre els seus llibres.

Tots plegats vàrem gaudir d’aquesta interessant i entretinguda trobada i esperem poder tornar-hi aviat.

Moltes gràcies a tothom per assistir al Club del llibre i especialment a en Xavier Bosch per fer-nos passar una bona estona parlant de llibres i lectura!

Us deixem l’enllaç a l’àlbum de fotos del Club del llibre amb Xavier Bosch:

xbosch2

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, El Club del llibre i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.