29 de maig : recordant el passat i esperant el futur

El diumenge 29 de maig, l’Ajuntament de Vic organitza, al Parc Jaume Balmes, un acte en record de les víctimes de l’atemptat que va tenir lloc a l’antiga caserna de la Guàrdia Civil.

Aquest acte servirà també per presentar el projecte del nou equipament bibliotecari que tindrà la ciutat de Vic, un equipament que s’ubicarà a l’espai on hi havia hagut la caserna de la Guàrdia Civil.

Programa d’activitats

A partir de les 10:00 h. gràcies a la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona, el Bibliobús Tagamanent serà al parc Jaume Balmes perquè tothom pugui visitar-lo i triar llibres per llegir a l’espai de lectura que haurem preparat al Parc Balmes.

A les 11:30 hTemps de contes amb Joan Boher que ens proposa la sessió, Contes d’en Joan, històries divertides i emocionants que faran passar una bona estona a petits i grans.

A les 12:30 h. Acte de record a les víctimes de l’atemptat d’ETA.

29maig

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteca Joan Triadú, Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.