La Biblioteca Bisbe Morgades de Manlleu prepara el trasllat a la nova biblioteca

La Biblioteca Bisbe Morgades de Manlleu ha tancat les portes per preparar el trasllat a la nova biblioteca que s’inaugurarà a la tardor a la plaça de Fra Bernadí.

Per aquest motiu, durant l’última setmana s’ha fet un préstec especial (sense límit de documents) als usuaris que no es volien quedar sense lectura aquest estiu. Fins la inauguració de la nova biblioteca, Manlleu només comptarà amb una sala de lectura al Centre Cívic Frederica Montseny.

Per llegir l’article, cliqueu a la imatge :

bibmanlleu

(Font : El 9 Nou, Dilluns 20 de juny de 2016)

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.