Cinefòrum : “SUNAKALI” (Nepal, 2014)

La Biblioteca Joan Triadú i el Festival Nits de Cinema Oriental us convidem a la projecció i posterior debat del documental:

SUNAKALI

Nepal, 2014 / Direcció, guió i producció: Bhojraj Bhat / Documental / Idioma: nepalès / Durada: 51 min / Distribució: Good Neighbors of Nepal.

Sunakali és el nom d’una nena apassionada pel futbol. Amb les seves amigues formen un equip per disputar el campionat nacional. Viuen a la regió de Mugu, a l’oest del Nepal, a 3.500 metres d’altitud. Una zona de les menys desenvolupades de l’Himalaia on el 90% de dones són analfabetes. La passió pel futbol les ajudarà a moltes d’elles a assolir el seu somni.

Amb la col·laboració del Festival BBVA de Cinema de Muntanya de Torelló.

Biblioteca Joan Triadú. Espai Josep Romeu

Dijous, 14 de juliol, a les 18.00 h

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Projeccions i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.