Exposició “DO DA CAT”

DO DA CAT  (Fes el gat!)

En una edició del Festival Nits de cinema oriental dedicada al Japó no hi podia faltar una exposició de Maneki-nekos.

16 artistes han rebut l’encàrrec de pintar una escultura del gat de la sort, amb algun tret que l’associï al Japó. La idea d’aquesta exposició neix del moviment cultural i artístic originat a Hong Kong: els Art Toys. Les mirades plàstiques d’aquests 16 creadors o col·lectius busquen un mateix objectiu: que el públic i els mateixos artistes es diverteixin.

A l’Espai Josep Romeu de la Biblioteca Joan Triadú hi haurà exposats Maneki-nekos de:

taulaexpo

Exposició  del  12  al  31  de  Juliol

Espai  Josep  Romeu (Biblioteca  Joan  Triadú)

Inauguració  de  l’exposició:  Dimarts  12  de  juliol  a  les  18:00 h

Imatge: Matthieu Guyonnet-Duluc

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.