Exposició “La cultura popular que ens entén” de l’Associació LGTB Talcomsom

talcomsom

Homosexualitat i cultura tradicional no semblen poder anar juntes. De fet, l’orientació sexual és una realitat que passa desapercebuda en els actes de cultura popular. Aquesta irrellevància sovint va associada a l’assumpció que els ciutadans que participen en aquests actes són heterosexuals, perquè aquestes festes són sempre vistes des d’un enfocament heterosexual de la societat.

És per aquest motiu que una mostra d’afecte entre persones del mateix sexe pot produir sorpresa o fins i tot generar debat sobre si és adient en aquestes situacions. L’exposició de fotografies que presentem barreja festes tradicionals i homosexualitat i busca visibilitzar una realitat existent, donant una visió positiva de les persones homosexuals, que com qualsevol altre ciutadà participem activament a les festes populars locals, alhora que vol posar de relleu l’heteronormativitat que regna en aquestes festes i convida a reflexionar sobre com fer-les més inclusives.

Exposició durant Juliol i Agost del 2016

Biblioteca  Joan  Triadú

Inauguració de l’exposició :  dijous  7  de  Juliol,  a  les  19:30 h

Associació  LGTB  TALCOMSOM
info@talcomsom.org
660.863.888 (Horari: 19h. a 22h.)
Apt. de Correus, 49 – 08500 – Vic

www.facebook.com/talcomsom
www.twitter.com/Talcomsom
www.talcomsom.org

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.