Àlbum de fotos de la taula rodona “JAPÓ : vivències i experiències”

Degut a que aquest any el Festival Nits de Cinema Oriental de Vic 2016 estava dedicat a Japó, des de la Biblioteca Joan Triadú vàrem pensar que seria interessant organitzar una taula rodona per parlar de Japó, des del punt de vista de diferents persones que han visitat aquest país asiàtic.

Vàrem passar una bona estona recordant i explicant vivències, experiències i anècdotes, mentre comentàvem algunes fotos de Japó (fotografies: Alia Fartassi).

Volem agrair la seva assistència als convidats Yuko Tanaka, Arnau Quintana i Joan Solà per venir a compartir les seves històries amb nosaltres.

LaTetera267A més, vàrem poder degustar te japonès Bancha i uns snacks orientals.

El te japonès va ser cortesia de:

LA TETERA (c/ Gurb, 73. VIC)

Cliqueu sobre la imatge per accedir a l’àlbum de FLICKR amb un recull d’imatges de la taula rodona i de les fotografies de Japó:

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.