Àlbum de fotos de la presentació dels llibres “Kaiju : quadern de camp” i “Les aventures d’en Maneki-Neko”

El passat dimecres 13 de juliol, a la Biblioteca Joan Triadú, es van presentar dos llibres del Festival Nits de Cinema Oriental:

KAIJU : QUADERN DE CAMP

LES AVENTURES D’EN MANEKI-NEKO

Primer va ser el torn de “Kaiju : quadern de camp”, un exhaustiu treball sobre els monstres gegants japonesos. Vàrem comptar amb la presència del seu autor Eduard Terrades, de l’il·lustrador Carles Gañarul i del coordinador Domingo López.

Després va ser el torn de la presentació del llibre “Les aventures d’en Maneki-Neko” un conte infantil que explica la famosa història d’un dels personatges més coneguts de Japó: el Maneki-Neko o gat de la sort. La presentació va anar a càrrec dels seus autors: Robert Jové (autor) i Jaume Salés (il·lustrador), així com també del Director del Festival Nits de Cinema Oriental, Quim Crusellas.

Dins els actes del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic 2016.

Clicant a la imatge, accediu a l’àlbum FLICKR amb les fotos de les dues presentacions:

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Presentacions de llibres i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.