Nou club de lectura : “CLUB DE LECTURA EN ANGLÈS”

A partir del mes de setembre, a la Biblioteca Joan Triadú encetarem el “CLUB DE LECTURA EN ANGLÈS“, en el qual llegirem i comentarem llibres en anglès.

Per participar en aquest club de lectura, es requereix un NIVELL D’ANGLÈS MITJÀ, EQUIVALENT AL FIRST CERTIFICATE.

Ens reunirem l’ÚLTIM DIMECRES DE CADA MES, a les 20:00 h. per comentar entre tots el llibre escollit aquell mes.

La conductora d’aquest club de lectura serà la Laura Arumí Arderiu.

És una activitat gratuïta, però cal inscripció. Per tant, si us interessa participar en aquest club de lectura, passeu per la biblioteca a apuntar-vos!

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en anglès i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.