Nou club de lectura : “DONES I LITERATURA”

A partir del mes d’octubre, a la Biblioteca Joan Triadú encetarem un nou club de lectura: “DONES I LITERATURA“, on només llegirem llibres escrits per dones.

Ens reunirem el PRIMER DIJOUS DE CADA MES, a les 18:30 h. per comentar entre tots el llibre escollit aquell mes.

Aquest club de lectura el portarà la Gemma Gil Aris, historiadora i antropòloga.

És una activitat gratuïta, però cal inscripció. Per tant, si us interessa participar en aquest club de lectura, passeu per la biblioteca a apuntar-vos!

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.