Tràmits amb el DNI electrònic a la Biblioteca Joan Triadú de Vic

dnie

A la Biblioteca Joan Triadú disposem d’un ordinador d’Internet i+ amb teclat per a DNI electrònic, des del que es poden realitzar tràmits oficials que requereixen identificar-se, com per exemple: obtenció de certificats de les Administracions Públiques, com a mitjà de firma electrònica de documents, com a mitjà d’autenticació de la identitat, etc.

L’ordinador amb el teclat per a DNI electrònic és el número 11 i es pot reservar hora en línia des de casa.

teclatdniePer a poder fer els tràmits amb el DNI electrònic, heu d’utilitzar el navegador INTERNET EXPLORER.

Recordeu que per poder fer les gestions amb el DNI electrònic, és necessari tenir un PIN.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.