Mercat de Música Viva de Vic 2016

28è Mercat de Música Viva de Vic
Del 14 al 18 de Setembre de 2016

mmvv

Enguany és la 28a edició d’aquest festival musical que ha esdevingut una cita indispensable pels amants de la música, degut al nombre i la qualitat dels artistes participants, a l’espectacularitat de les localitzacions dels seus escenaris per tota la ciutat de Vic i per la gran acollida per part dels espectadors any rera any.

Durant aquests dies, podrem gaudir de nombroses actuacions musicals de qualitat per a tots els gustos i un gran nombre d’activitats tant pels professionals del món de la música dins el que és el MVLAB (a l’Atlàntida), com pel públic en general. A més de les actuacions del programa oficial del festival, també hi ha nombrosos Músics al carrer, que es poden trobar pels carrers i places del centre de la ciutat. I en l’apartat OFF MERCAT, tindrà lloc la 2a semifinal del SONA9 i el VicSona. També, un any més, el MMVV convoca el Premi Puig Porret al Millor Projecte de Creació Musical.

A la Biblioteca trobareu una mostra dels CDs que tenim al nostre fons, dels músics i grups que actuaran en aquesta edició del MMVV :

Pàgina web oficial del MMVV:MMVVlogo

Imatges: MMVV , Biblioteca Joan Triadú

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions, Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.