“Gaziel entrevista Cervantes i Shakespeare” al Teatre-Auditori de Sant Cugat

Amb motiu del 400 aniversari de la mort de Miguel de Cervantes i William Shakespeare, els usuaris de les biblioteques públiques estan convidats a assistir a la lectura dramatitzada “Gaziel entrevista Cervantes i Shakespeare“, dirigida per Carles Canut a partir d’un text de Miquel Pujadó, amb els actors Josep Maria Pou, Joan Pera i Mario Gas.

Hi haurà una única sessió, dilluns 24 d’octubre a les 20:00 h, al Teatre-Auditori Sant Cugat.

Les entrades són GRATUÏTES i s’han de reservar per correu electrònic a partir del dia 1 d’octubre a través de Biblioteques de Sant Cugat (bibliotequesSC@gmail.com).

L’usuari ha d’indicar nom i dos cognoms, telèfon i adreça de correu electrònic. Es podran recollir a la taquilla del teatre una hora abans de la funció (Avinguda del Pla de Vinyet 48,   08172   Sant Cugat del Vallès).

gaziel

(Cartell : Biblioteques de Sant Cugat)

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.