Cursos monogràfics per a majors de 55 anys: “Ús de dispositius mòbils: smartphones i tauletes”

mobilsLa Biblioteca Joan Triadú amb la col·laboració de la Fundació Pere Tarrés, Fundación Vodafone España i la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona, ofereixen cursos monogràfics gratuïts per a majors de 55 anys.

Aquests cursos són una introducció al món dels dispositius de comunicació mòbil: els smartphones (telèfons mòbils intel·ligents) i les tablets (tauletes).

Curs :

• App’s i Whatsapp : Comunicació instantània a través del mòbil

Dijous  20  i  27 d’octubre  de  16:00  a  18:00 h

LES PLACES SÓN LIMITADES!!

Inscripció prèvia a la Biblioteca Joan Triadú

(Imatge: Highways Agency)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Tallers i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.