Concurs a Instagram “Què t’emociona de la Biblioteca?”

concursinstagram

Instagramer!!!

Si tens més de 14 anys i ets usuari de les biblioteques de la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona, pots participar en aquest concurs del dia 1 al 31 d’Octubre.

Sota el lema “Què t’emociona de la Biblioteca?” aquesta campanya busca la complicitat dels usuaris amb les biblioteques, a través de les fotografies i vídeos que pengeu a Instagram on la biblioteca és la protagonista: el teu llibre preferit, la música que escoltes, les activitats en les que participes, l’espai que més t’agrada de la biblioteca, etc.

Per poder participar en aquest concurs, fes-te seguidor del perfil bibliotequesxbm  a Instagram, puja una fotografia o un vídeo d’aquest moment especial a la biblioteca i comparteix-lo amb el hasthag #emociobiblioteca.

Podràs guanyar una tauleta tàctil!

Consulta les bases del concurs que començarà l’1 d’octubre.

(Imatges i vídeo : Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona)

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.