Concurs a Facebook : “La noia del tren”

trenLa Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona posa en marxa el concurs a Facebook : “LA NOIA DEL TREN”.

La XBM disposa de 100 entrades per assistir a la preestrena de la pel·lícula “La chica del tren” el proper dia 20 d’octubre a les 20.30 h al Cinesa Diagonal de Barcelona.

Els usuaris de la XBM que estiguin interessats en aconseguir les entrades hauran d’enviar un missatge privat al facebook de BibliotequesXBM dient el nom de l’autora de la novel·la “La noia del tren”.

Els missatges es podran enviar a partir del dia 5 d’octubre.

Les primeres cent persones que enviïn la resposta correcta s’enduran una entrada doble.

(Imatge: Filmaffinity.com)

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.