Llibret del Festival Protesta 2016

Des de l’organització del Festival Protesta 2016, ens han fet arribar el llibret amb totes les activitats programades des del 12 al 22 d’octubre.

El tema d’aquest any és Dones rebels i hi haurà projeccions de llargmetratges i curtmetratges, exposicions, presentacions de llibres, conferències, taules rodones, contes…

A la Biblioteca Joan Triadú podreu assistir a la sessió El paper de la mare al cinema, el dilluns 17 d’octubre a les 19:00 h. Es projectaran els curtmetratges “The perfect protein” i “Zero M2”. I també hi haurà una conferència a càrrec del Dr. Miquel Pérez, professor de la Universitat de Vic.

(Cliqueu a la imatge per obrir el llibret)

llibret

(Imatge : Festival Protesta)

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.