Festival Protesta 2016 : àlbum

Ahir dilluns 17 d’octubre va tenir lloc els actes del Festival Protesta 2016 a la Biblioteca Joan Triadú.

Es van projectar 2 curtmetratges : “The perfect protein” i “Zero M2“. I després vàrem poder assistir a la conferència “El paper de la mare al cinema” a càrrec de Miquel Pérez.

Agraïm als organitzadors del Festival Protesta que hagin comptat un cop més amb la Biblioteca Joan Triadú per col·laborar en un dels seus actes i també a tots els assistents per haver vingut.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Conferències, Projeccions i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.