Nous pictos infantils a càrrec de Jaume Salés

A la Sala Infantil de la Biblioteca Joan Triadú estem fent canvis! A partir d’ara, els contes dels més petits, el llibres I* (de 0 a 6 anys), portaran uns pictos nous. Els pictos  són unes petites etiquetes que serveixen per organitzar i identificar els contes infantils per categories temàtiques.

L’il·lustrador Jaume Salés és l’artista que ha creat aquests nous pictos i ja hem començat a canviar-los.

Jaume Salés Gorchs. Nascut a Roda de Ter l’any 1983 es va formar a l’escola d’Arts i Oficis de Vic i a la facultat de Belles Arts de Barcelona.

És un il·lustrador  molt influenciat per la cultura  audiovisual japonesa. Un viatge al Japó va consolidar la seva passió per la cultura d’aquest país i va impregnar el simbolisme i l’estètica dels seus dibuixos.

Autor de les exposicions “El viatge dels Yokai” i “Allà on viuen els monstres asiàtics“, i il·lustrador del conte infantil “Les aventures del Manekineko” editat per les Nits de Cinema Oriental.

Imatges : Jaume Salés , Biblioteca Joan Triadú

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.