Mor Leonard Cohen

Leonard Cohen

21 de setembre de 1934 – 10 de novembre de 2016

Ahir 10 de novembre va morir el poeta i cantautor canadenc Leonard Cohen a l’edat de 82 anys.

Leonard Cohen va dedicar tota la seva carrera artística a la música i a la poesia. Va ser un dels cantautors del folk nord-americà dels anys 60 més reconeguts, juntament amb Bob Dylan i Joni Mitchell.

La seva obra musical i literària és prolífica i de gran qualitat, raó per la qual li van atorgar nombrosos premis, entre ells el Premi Príncep d’Astúries de les Lletres l’any 2011. El passat mes d’octubre va publicar el seu últim àlbum, “You Want It Darker”, en el que reflexionava sobre la mort.

Aquests són els documents de Leonard Cohen que tenim al fons de la nostra Biblioteca:

Pàgina web:  www.leonardcohen.com

Imatges:  ara.cat ; Biblioteca Joan Triadú

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies, Uncategorized i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.