25 de novembre, Dia internacional contra la violència vers les dones

Aquest és el programa d’activitats  que es durà a terme a Vic, entorn del 25 de novembre, en motiu del Dia Internacional contra la violència vers les dones.

Cliqueu sobre la imatge per veure la programació   ⇓

prou

conte-vic-dones300A la Biblioteca Joan Triadú, el dimarts 22 de novembre, a les 18:30 h., podeu assistir a la narració del conte per adults “Manawee” a càrrec de Glòria Pladevall Montañà, facilitadora de grup de dones per la reflexió del llibre “Mujeres que corren con los lobos” de Clarissa Pinkola Estés.

Manawee, un jove galant festeja dues germanes per casar-s’hi. El pare de les noies li posa una condició i el jove es trobarà amb tota una sèrie de dificultats i necessitarà del seu gos, que té una bona intuïció, per aconseguir arribar a les noies.

Un conte sobre la doble naturalesa femenina i l’alerta amb les distraccions del camí.

Imatge: Ajuntament de Vic, VicDones – SIAD Osona, Biblioteca Joan Triadú

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.