Vídeo resum del Festival Protesta 2016

L’equip organitzador del Festival Protesta 2016 ens ha passat l’enllaç del vídeo resum dels actes i activitats que han programat enguany.

A la Biblioteca Joan Triadú es van projectar 2 curtmetratges : “The perfect protein” i “Zero M2“, i després vàrem poder assistir a la conferència “El paper de la mare al cinema” a càrrec de Miquel Pérez.

Tornem a agrair als organitzadors del Festival Protesta que hagin comptat un cop més amb la Biblioteca Joan Triadú per col·laborar en un dels seus actes i també a tots els assistents per haver vingut.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Conferències, Projeccions i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.