Presentació del llibre : “Guarir amb plantes remeieres : recull de les Àvies Remeieres”

Dimecres  14  de  desembre  a  les  18:30 h

Presentació del llibre : “Guarir amb plantes remeieres : un recull de les Àvies Remeieres”.

Llibre editat per l’Associació Pedra Tosca.

Hi haurà la demostració de l’elaboració d’un remei que es sortejarà entre els assistents.

Més informació : Les Àvies Remeieres de la Garrotxa

A més, la Biblioteca ha preparat una mostra documental amb llibres sobre plantes medicinals, Flors de Bach, plantes aromàtiques, etc.  Aquests llibres es poden emportar en préstec per un període de 30 dies.

a20161209_122148

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Presentacions de llibres i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.