Xerrada : “Com ens protegeix la dieta mediterrània?”

UN MAR DE CIÈNCIA. Cafè científic a la Biblioteca

Xerrada : “Com ens protegeix la dieta mediterrània?”

Professionals de l’Institut Hospital del Mar d’Investigacions Mèdiques (IMIM) ens oferiran aquesta xerrada sobre la dieta mediterrània i com aquesta afecta positivament a la nostra salut.

Ponents: Rafael de la Torre, Director de l’IMIM i del Programa de Neurociències de l’IMIM i Montse Fitó, Coordinadora del Grup de Recerca en Risc Cardiovascular i Nutrició de l’IMIM i la CIBEROBN.

Ahir dijous 26 de gener, vàrem poder gaudir d’una trobada molt interessant amb professionals de l’Institut Hospital del Mar d’Investigacions Mèdiques (IMIM), que ens van oferir una xerrada sobre la dieta mediterrània i com aquesta afecta positivament a la nostra salut, mentre preníem cafè o una infusió de rooibos (cortesia de La Tetera, botiga especialitzada en tes i infusions del carrer de Gurb).

Des d’aquí volem agraïr la seva presència a tots els assistents a la xerrada, així com també a tothom que ho va fer possible.

ÀLBUM DE FOTOS A FLICKR

(Imatges:Biblioteca Joan Triadú)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Xerrades i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.