Mural de la Sala Infantil de la Biblioteca Joan Triadú de Vic

mural

En els darrers dos anys hem portat a terme diferents actuacions a l’àrea infantil per tal de crear un espai de lectura i de treball agradable i còmode per als usuaris que hi transiten. D’aquí, l’espai de lectura informal que trobem només entrar en aquesta zona de la biblioteca, amb pufs, sofàs i un tatami que permet que els petits lectors puguin mirar contes estirats còmodament a terra. Un pas més ha estat el de decorar la sala infantil amb un mural per tal de donar-li un aire diferent, més atractiu, amb més color, més viu.

Vam demanar a l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Vic si volien encarregar-se del projecte del mural i, una vegada més, es van mostrar disposats a col·laborar amb la Biblioteca. Ens van presentar dos projectes que tenien com a protagonistes unes simpàtiques formigues lectores, creats per les alumnes Clàudia Tamayo Castillo,  Cília Comella Correa i Maria Vilar Garcia.

p1050122

Una vegada presentades les propostes de mural, vam obrir un procés de participació amb els usuaris de la Biblioteca per tal que poguessin fer-nos arribar la seva opinió. El resultat de les votacions va ser força ajustat, malgrat que els comentaris dels usuaris demostraven que els agradava més una de les dues propostes però amb els colors de l’altra. D’aquí, que al final, s’acabessin fusionant els dos projectes per obtenir un mural divertit, que representa un formiguer cultural, on unes simpàtiques formigues llegeixen llibres i juguen amb les lletres.

Agraïm a les artistes, a la Clàudia, a la Cília i a la Maria, la creació d’aquest mural, que han realitzat sota la supervisió de la professora de l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Vic, Carme Solà. Desitgem que tinguin l’oportunitat de realitzar altres projectes com el que han dut a terme a la Biblioteca Joan Triadú!!!

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteca Joan Triadú, Notícies, Sala Infantil i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.