Pilar Rahola guanya el Premi de les Lletres Catalanes Ramon Llull 2017

L’escriptora i periodista Pilar Rahola ha guanyat la 37a edició del Premi de les Lletres Catalanes Ramon Llull 2017 amb l’obra Rosa de cendra, una novel·la ambientada en la Setmana Tràgica, a principis del segle XX. És la segona novel·la de la sèrie iniciada amb “Mariona“, ambientada a finals del segle XIX.

A més del premi econòmic, 60.000 euros, la novel·la serà publicada en català, castellà i francès per l’editorial Planeta.

Pilar Rahola ha escrit altres novel·les i obres de divulgació anteriorment, però aquesta és la primera vegada que es presentava a un premi.

Si cliqueu sobre la següent imatge, veureu les obres que podeu trobar de Pilar Rahola a la nostra Biblioteca:

(imatge: Ara Llegim, Catàleg Aladí)

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.