Mor Jiro Taniguchi

taniguchi

El dissabte 11 de febrer va morir l’autor i dibuixant de manga japonès Jiro Taniguchi, a Tòquio a l’edat de 69 anys.

Taniguchi va ser un dels autors de manga més coneguts arreu del món, amb un estil propi que feia que les seves obres es diferenciessin de la resta de còmics japonesos pel seu aire més europeu. Un estil de dibuix suau i melancòlic. I unes històries emocionals i realistes que atrapaven al lector. Les seves obres més famoses són “Barri llunyà“, “El almanaque de mi padre” i “La época de Botchan” entre d’altres.

Taniguchi1Al Club de lectura “De casa al club” de la Biblioteca Joan Triadú, el mes de novembre de 2009 van llegir i comentar el còmic “Barri llunyà” de Taniguchi. Trobareu més informació a la pàgina web del Club de lectura “De casa al club” :

Entrades del blog sobre Jiro Taniguchi

Dossier del Club de lectura “De casa al club” (novembre 2009):

Aquests són els còmics de Jiro Taniguchi que tenim al fons de la nostra Biblioteca:

(cliqueu sobre la imatge per accedir al llistat d’obres de l’autor)

taniguchicollage

(Imatges: Ramen para dos, Catàleg Aladí )

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.