Canal Biblioteca : “Activitats de foment de la lectura amb alumnes de secundària”

Canal Biblio2A la Biblioteca Joan Triadú hem encetat una nova etapa pel que fa a activitats de foment de la lectura dedicades als alumnes de secundària.

Per una banda, un Debat juvenil on els joves van participar compartint les seves opinions sobre la lectura i la biblioteca, entre altres temes.

I per altra banda, l’activitat Foment de la lectura a l’entorn de l’àlbum il·lustrat (dins el Programa de foment de la lectura“) organitzada conjuntament amb la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Vic  i  ACVIC Centre d’Arts Contemporànies.

Aquí podeu veure un resum de les activitats al nostre canal de YouTube:

(Per visualitzar el vídeo, cliqueu sobre la imatge següent)

——————————————————–

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Canal Biblioteca, Sala Infantil i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.