“Dia Internacional de les Dones” : Playlist Spotify

En motiu del Dia Internacional de les Dones 2017, que anualment es celebra el 8 de març, hem elaborat una playlist a Spotify en la que les protagonistes són ELLES : cantants, cantautores, poetesses musicals… algunes de les moltes artistes femenines que han compartit i comparteixen les seves idees i sentiments a través de la música.

Aquesta és una breu recopilació de cançons d’artistes que podeu trobar al fons musical de la Biblioteca. Els CDs estan disponibles i us els podeu emportar en préstec durant un període de 30 dies.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies, Recomanacions i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.