Presentació del llibre “El Càstig” de Maria Dolors Farrés a la Biblioteca Joan Triadú de Vic

El dimecres 15 de març, a la Biblioteca Joan Triadú, l’escriptora Maria Dolors Farrés va presentar el seu nou llibre “El Càstig”, una preqüela de la seva novel·la “El Monestir de l’amor secret” que va ser finalista del Premi Sant Jordi 2007.

Vàrem comptar amb la participació de l’autora Maria Dolors Farrés, de l’historiador Pasqual Bernat  i  la rapsode Anna García.

Clicant a la imatge, accediu a l’àlbum FLICKR amb les fotos de la presentació:

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Presentacions de llibres i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.