Dia Mundial de la Poesia 2017

Amb motiu del Dia Mundial de la Poesia, que es celebra cada any el dia 21 de març, us recordem que a la nostra pàgina web hi ha disponible, per a la seva lectura i escolta, una Guia de poetes d’Osona.

En aquesta guia de lectura, trobareu informació i dades molt interessants sobre els poetes de la comarca d’Osona.

I a més, us oferim una llista de reproducció de cançons basades en poemes osonencs que us acompanyaran en la lectura d’aquesta guia.

GUIA DE POETES D’OSONA:

CANÇONS BASADES EN POEMES OSONENCS:

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteca JTVic, Notícies, Publicacions i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.