La Biblioteca Joan Triadú de Vic a INSTAGRAM

La Biblioteca Joan Triadú presenta el seu canal de fotografies a la popular xarxa social INSTAGRAM.

En aquest canal d’Instagram, la Biblioteca farà difusió del fons de la biblioteca, activitats, serveis i cultura a través de fotografies divertides i originals.

Tothom qui vulgui podrà fer-se seguidor del nostre canal i la gent que faci fotos que tinguin relació amb la Biblioteca Joan Triadú poden utilitzar les etiquetes #bibliotecajoantriadu i #bibliotecadevic per mencionar-nos.

(cliqueu a la imatge per anar al nostre Instagram)

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteca Joan Triadú, Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.