Presentació del llibre : “La democràcia després de la dictadura” de Jaume Campàs i Fornols

Divendres 12 de maig de 2017 a les 19:00 h

Presentació del llibre : “La democràcia després de la dictadura. El Partit Carlí a la comarca d’Osona durant la Transició Democràtica” de Jaume Campàs i Fornols.

Comptarem amb la presència de l’autor del llibre i historiador Jaume Campàs i Fornols  i amb la participació de l’historiador  Josep Rovira i Cullell.

Jaume Campàs i Fornols (Centelles 1949) és Llicenciat en Geografia i Història per l’UAB i Diplomat en Ciències Humanes a l’Escola Universitària Jaume Balmes de Formació del Professorat de Vic (UB). Va exercir durant molts anys com a professor d’ESO. Historiador especialitzat principalment en temes  del carlisme català contemporani, és autor i coautor de llibres i articles en revistes i mitjans de comunicació.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Presentacions de llibres i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.