Presentació de la revista : “Colors del territori” a Osona

Dilluns 8 de maig 2017 a les 18:30 h.

Presentació de la revista ‘Colors del territori‘ a Osona.

Organitzat per VicDones-SIAD Osona.

Amb la intervenció de : Jordi Monner (Director de la revista) i Marc Parareda (President de la Ass. LGTB TALCOMSOM).

‘Colors del Territori’, és una revista anual, que té com a objectiu explicar la realitat de lesbianes, gais, transsexuals i bisexuals que viuen a les comarques del territori.

La revista ‘Colors del Territori’ va ser creada fa 11 anys pel col·lectiu LGTB H2O del camp de Tarragona, i a partir d’aquest any amb la col·laboració de Colors de Ponent (Lleida), LGTeBre (Terres de l’Ebre) i TALCOMSOM, ha fet el salt a nivell de tot Catalunya.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Presentacions de llibres i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.