Exposició “Foment de la lectura a l’entorn de l’àlbum il·lustrat”

La Regidoria d’Educació, la Biblioteca Joan Triadú i ACVIC Centre d’Arts Contemporànies us conviden a visitar l’exposició d’àlbums il·lustrats resultants del taller que van fer els alumnes de 1r d’ESO del COL·LEGI FEDAC, COL·LEGI SAGRAT COR DE JESÚS i l’INSTITUT LA PLANA : “Foment de la lectura a l’entorn de l’àlbum il·lustrat”.

Els àlbums il·lustrats estaran exposats a la Biblioteca Joan Triadú del 18 de maig fins al 17 de juny de 2017, en horari d’obertura de la Biblioteca.

Organitza :

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.