Taula rodona : “Reproducció assistida : un dret?”

Dimarts  6  de  juny  2017  a  les  19:30 h

Taula rodona: “Reproducció assistida : un dret?”

Organitza: ASSIR Vic  i  Oficina VicDones – SIAD Osona

Activitat gratuïta

En el marc de : “28 de Maig : Dia internacional d’acció per la salut de les dones”

Els drets sexuals i reproductius són fonamentals. No complir-los ens afecta principalment les dones. Tant si es vol ser mare com si no se’n vol ser, tenim dret a decidir-ho.

Últimament les tècniques de reproducció assistida han canviat i, des de fa poc, TOTES les dones hi podem accedir. Com ha estat el canvi? Com ens ha beneficiat? Quines tècniques de reproducció assistida hi ha?

Hi intervindran: el Dr. Josep Grau (de l’ASSIR) ; Maria Casas (mare que ha fet ús de la reproducció assistida) i l’Oficina VicDones – SIAD Osona.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Xerrades i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.