Mor Carles Capdevila

El periodista i escriptor osonenc va morir ahir a l’edat de 51 anys.

Llicenciat en filosofia i lletres, va ser professor de ràdio a la Facultat Blanquerna de la Universitat Ramon Llull i professor de comunicació a la Universitat de Barcelona.

Va treballar en diferents mitjans de comunicació, tant a ràdio (Catalunya Ràdio, Cadena SER), televisió (TV3) i premsa (Avui, El Periódico, Sport i El 9 Nou).

Treballant a la secció de “Societat” del diari Avui, va conèixer la seva dona, la també periodista Eva Piquer, amb la qual va tenir 4 fills.

Fundador del diari ARA l’any 2010, en va ser el director durant 5 anys, treballant amb un equip editorial format per Albert Om, Toni Soler, Antoni Bassas i Xavier Bosch.

Va ser director i presentador del conegut espai radiofònic d’humor “Alguna pregunta més?” dins El Matí de Catalunya Radio presentat per Antoni Bassas. També va ser el director d’un dels programes amb més audiència de TV3, l’APM, la versió televisiva del programa radiofònic.

Va guanyar diversos premis i reconeixements com el Premi Ondas 1999, el Premi Nacional de Comunicació 2016, el Premi Ciutat de Barcelona 2015 de Comunicació  i el premi Marta Mata 2015, entre d’altres.

Va escriure diversos llibres: “Criatura i companyia”, “Nova York a la catalana”, “Educar millor: 11 converses per acompanyar famílies i mestres”, “La vida que aprenc” o alguns llibres de “Les 3 Bessones” entre d’altres.

Llibres de Carles Capdevila a la Biblioteca Joan Triadú de Vic

(Imatge : ara.cat)

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.