28 de Juny : Dia internacional de l’Orgull Lesbià, Gai, Trans, Bisexual i Intersexual

Especial temàtic a la Biblioteca Virtual

El 28 de juny és el Dia Internacional de l’Orgull LGTBI, un dia per celebrar la tolerància i la igualtat independentment del seu gènere o orientació sexual.

En commemoració a aquest dia, la Biblioteca Virtual us ofereix un especial de continguts i recomanacions sobre la temàtica: novel·les, música, pel·licules que surten de l’armari, còmics per entendre, arts escèniques i llibres de coneixements i contes.

També es destaquen els fons especials, centre d’interès i clubs de lectura de les diferents Biblioteques de la Xarxa.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.