Projecció i cinefòrum : “MIRA” de Lloyd Belcher (Hong Kong, 2016)

La Biblioteca Joan Triadú i el Festival Nits de Cinema Oriental us convidem a la projecció del documental i posterior cinefòrum :

MIRA

Hong Kong, 2016 / Direcció: Lloyd Belcher / Documental / Intervenen: Mira Rai / Idioma: nepalès i anglès subtitulat en català / Durada: 42 min. Distribució: Lloyd Belcher Visuals.

Mira és una jove nepalesa que ha crescut en un remot poblet de les muntanyes. Després de formar part de la guerrila maoista durant la guerra civil del seu país, retorna al poble i es troba amb un corredor de curses de muntanya. Aquest inspirador documental és un viatge de superació d’adversitats que portarà la Mira a competir entre les millors corredores del món.

Dins la programació del  FESTIVAL NITS DE CINEMA ORIENTAL 2017

Sessió especial Consell de Cooperació.

Amb la col·laboració del Festival BBVA de Cinema de muntanya.

Dijous 20 de juliol de 2017,  a les 16:00 h.

Biblioteca Joan Triadú  (Espai Josep Romeu)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Projeccions i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.