Projecció i cinefòrum : “GULABI GANG” de Nishtha Jain (Índia, Noruega, Dinamarca, 2012)

La Biblioteca Joan Triadú i el Festival Nits de Cinema Oriental us convidem a la projecció del documental i posterior cinefòrum :

GULABI GANG

Índia, Noruega, Dinamarca, 2012 / Direcció: Nishtha Jain / Documental / Intervenen: Sampat Pal Devi, Ram Dulari, Devrati, Babu / Idioma: hindi, bundelkhandi i anglès subtitulat en català / Durada: 96 min. Distribució: Recyclewala Films.

Ull per ull, dent per dent. Les dones de la regió de Bundelkhand, fartes de patir tot tipus d’humiliacions van iniciar una revolució contra la violència de gènere, l’opressió de les castes i la corrupció. Sorgit del cor de la Índia rural, el moviment dels Saris Roses és un dels símbols més contundents de la lluita per la llibertat de les dones arreu del món.

Dins la programació del  FESTIVAL NITS DE CINEMA ORIENTAL 2017

Sessió especial Consell de Cooperació.

Amb la col·laboració de Vic Dones, Adona’t i Dies d’Agost.

Divendres 21 de juliol de 2017,  a les 16:00 h.

Biblioteca Joan Triadú  (Espai Josep Romeu)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Projeccions i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.