Exposició : “EL SUPERCARTELLISTA : pòsters de l’autor Yuen Tai-Yung”

La Biblioteca Joan Triadú i el Festival Nits de Cinema Oriental us convidem a visitar l’exposició :

EL SUPERCARTELLISTA

L’art de Yuen Tai-Yung és únic i universal perquè és l’autor de la majoria dels llegendaris cartells de les pel·lícules de Bruce LeeJackie Chan o els germans Hui, i és el responsable de la imatge dels grans èxits de productores com la Golden Harvest o Cinema City. El mestre Yuen va convertir els símbols de l’època daurada del cine de Hong Kong en il·lustració, dibuixant i pintant centenars de cartells del període de 1975 a 1992.

El Festival Nits rendeix homenatge a aquesta llegenda viva del cinema amb una exposició de deu dels seus millors cartells, entre els quals destaquen títols tan coneguts com Los SupercamorristasJuego con la MuerteMad Mission 2 o Mr Boo.

Dins la programació del  FESTIVAL NITS DE CINEMA ORIENTAL 2017

Inauguració :  dimarts 18 de juliol a les 17:00 h.

Amb la presència de l’autor Yuen Tai-Yung, i el director Hui Seewai

Biblioteca Joan Triadú  (Espai Josep Romeu)

Exposició del  8 al 31 de juliol de 2017

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.