Projecció : “DRAGON GIRLS: LES AMAZONES POP ASIÀTIQUES” d’Yves Montmayeur (França, 2016)

La Biblioteca Joan Triadú i el Festival Nits de Cinema Oriental us convidem a la projecció del documental :

DRAGON GIRLS: LES AMAZONES POP ASIÀTIQUES

França, 2016 / Direcció: Yves Montmayeur / Documental / Intervenen: Michelle Yeoh, Zhang Ziyi, Asami, Shu Qi, Vicky Zhao, Fan Bingbing / Idioma: diversos idiomes (subtítols en català i anglès)  / Durada: 52 min. Distribució: Brain Works.

El documentalista Yves Montmayeur pren Tigre i Drac de punt de partida per aquest estudi sobre les noves heroïnes de la cultura popular asiàtica. Són guerreres sense por que rivalitzen amb els personatges masculins als cinemes i a d’altres territoris més enllà del setè art: la música, els videojocs, la moda… El director francès viatja de Tòquio a Beijing per entrevistar les muses més icòniques d’aquesta revolució.

Dins la programació del  FESTIVAL NITS DE CINEMA ORIENTAL 2017

Retrospectiva Kung Fu Girls!  Ruta MARCO POLO

Dimarts 18 de juliol de 2017,  a les 16:00 h.

Biblioteca Joan Triadú  (Espai Josep Romeu)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Projeccions i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.