Guies de viatge dels Bibliobusos a la Biblioteca Joan Triadú

Bali, Nova York, Granada, Austràlia, Costa Brava, Tailàndia,Fuerteventura, Malta, Mallorca, Índia, Guatemala, Huelva, Filipines, Perú, Gran Canaria, Laos, Menorca…

Durant els mesos de juliol i agost, els bibliobusos de la comarca d’Osona deixen les seves guies de viatge a la Biblioteca Joan Triadú per tal que puguin emportar-se-les en préstec els ciutadans i ciutadanes de Vic i de la comarca d’Osona.

Si esteu planificant el vostre viatge, si marxeu aviat de vacances, a la Biblioteca Joan Triadú trobareu guies de viatge d’arreu del món, gentilesa del Bibliobús Guilleries, del Bibliobús Puigdon i del Bibliobús Tagamanent, els 3 bibliobusos que tenim a Osona.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.